Is het tijd voor een nieuw logo?
Update: 23 december 2022
Een bedrijfsuitstraling kan snel gedateerd lijken. Wellicht komt de stijl of idee ook nog niet goed tot uiting.
Een nieuw bedrijfslogo kan je merkidentiteit verbeteren.
Een verbetering aan een bestaand logo of bestaande huisstijl kan een goede optie zijn, maar vaak is een frisse start het beste. Een sterke, herkenbare stijl kan overal op toegepast worden. Dat wil overigens niet zeggen dat alle marketing uitingen op elkaar hoeven te lijken, maar er moet wel een duidelijke lijn in zitten.




Een logo ontwerpen is vakwerk
Met creativiteit en ervaring kom je op goede ideeën en uitwerkingen. Een ontwerper denkt vanuit verschillende invalshoeken, heeft een grafische achtergrond en kan de bestanden drukklaar maken. Lees meer: Waar moet je op letten bij het ontwerpen van een logo?
Je hebt zelf een idee voor een logo
Je hebt zelf een idee voor een logo bedacht en geschetst, leuk! Dat kan zomaar de basis zijn van je nieuwe logo. Richt je niet te snel op één idee, want dat is namelijk een bekende valkuil. Geef het de tijd. Ontwerpen is een proces: Ideeën bedenken, associaties maken, schetsen, uitwerken, en verbeteren.
Design stijl en trend Huisstijl Massop hoveniers