Het verhaal achter het logo van Starbucks

Het verhaal achter het logo van Starbucks

logo branding

Het logo van Starbucks is een van de meest herkenbare logo’s ter wereld. Het merk heeft zich in de afgelopen decennia ontwikkeld van een kleine koffiezaak in Seattle tot een internationaal merk met duizenden vestigingen in meer dan 80 landen. Het logo heeft daarbij een belangrijke rol gespeeld in de branding van het bedrijf.

Hoe een sitemap je vindbaarheid verbetert

website wordpress

Een sitemap is een bestand dat de structuur van een website toont en alle beschikbare pagina’s bevat. Het doel van een sitemap is om zoekmachines te ondersteunen bij het begrijpen en indexeren van alle pagina’s van de website. Pagina’s worden daardoor beter en sneller gevonden door zoekmachines.
Waarom een professioneel logo een slimme investering is voor ZZP’ers en startende ondernemers

Waarom een professioneel logo een slimme investering is voor ZZP’ers en startende ondernemers

logo huisstijl branding

Ook als ZZP’er of startende ondernemer is het een verstandige investering zijn om te kiezen voor een professioneel logo. Het hebben van een professioneel logo biedt vele voordelen, zoals het opbouwen van een sterke merkidentiteit die opvalt in de markt, het vergroten van de geloofwaardigheid en professionaliteit van jouw bedrijf, en het onderscheiden van de […]

De kracht en valkuilen van storytelling in reclame

branding

In de wereld van reclame is storytelling een krachtige tool om de aandacht van de doelgroep te trekken en een blijvende indruk achter te laten. Het gaat erom dat je als merk een verhaal vertelt dat aansluit bij de emoties en behoeften van de doelgroep, zodat zij zich ermee kunnen identificeren. Maar waarom is storytelling […]
1 2 3 4 6